קולקציית הקיץ של משקפי השמש

משקפי השמש במדינת ישראל הם פריט חובה בכל ימות השנה ולא רק בקיץ כפי שקורה במקומות אחרים בעולם. בישראל אנו נהנים מהשמש גם בחורף, באביב ובסתיו, לכן רוכשים אותם בכל ימות השנה. עם זאת, משקפי שמש מתוך קולקציית קיץ, הם משקפיים שניחנים בהרבה מאוד אלמנטים אופנתיים ויעילים, מכיוון שבמהלך הקיץ נעשות יותר ויותר פעילויות כמו ביקור בחוף הים, בילוי בבריכה, טיול בחיק בטבע וכן, התנהלות יומיומית שגרתית בדרך לעבודה ובחזרה ממנה.

 

בקולקציות הקיץ של משקפי השמש בישראל ניתן למצוא מגוון רחב של דגמים המגיעים ממותגים מובילים ברחבי העולם וכן מחברות אופנה ישראליות שמייצרות משקפי שמש איכותיות וטרנדיות. קולקציית הקיץ אמנם מצטלמת בחודשי החורף, אך היא קובעת את הטרנדים האופנתיים שיגיעו בחודשים שלאחר מכן ומושפעת מהטרנדים שהיו קיימים בקיץ הקודם ומהשפעות מסביב לעולם.

 

אז אילו דגמים חדשים מופיעים בקולקציית הקיץ של משקפי השמש, מה מאפיין אותם ואיזה דגם יהיה מתאים לפעילויות ולבילויים בחודשי הקיץ?


אפיוני הדגמים בקולקציית הקיץ – גדלים וצבעים חדשים

קולקציית קיץ תתאפיין בראש ובראשונה בצבעים מעניינים ואטרקטיביים וכן בצורות שונות ומגוונות. ההשפעות על הצורות והצבעים שישלטו בקולקציה, הן מכאלו שמגיעות מכוכבות פופ ומפורסמות אחרות, מטרנדים השולטים בעולם האופנה והאקססוריז וכן מההשפעות אופנתיות מהמזרח, דרום אמריקה ומהערים הגדולות ברחבי העולם.

  • צבעים וטקסטורה – משקפי שמש מורכבים מצבע העדשה ומצבע המסגרת, אשר אמורים להשתלב יחד בצורה שתיצור דגם מעודכן, שיקי ועדכני. יש לציין שהצבעים יותאמו גם לצורה של המשקפיים ויוסיפו לאטרקטיביות של הדגם הקייצי. הצבעים השולטים בקולקציית הקיץ של משקפי השמש יהיו צבעי מסגרת בהירים בכל גוון שהוא, ויתווספו אליהם טקסטורות שונות כמו נקודות, פסים, משבצות וכיוצא בזה. צבעי העדשה יכולים גם הם להיות בגוונים שונים אך זה מחייב שילוב נכון עם הנראות של המסגרת. שני האלמנטים יחדיו יוצרים נראות ויזואליות חיה ושובבה, אשר מוסיפה לתחושת החופש של הקיץ הישראלי.
  • צורה וגודל – הצורה של משקפי השמש קיבלה תפנית מעניינת בקיץ הזה וניתן לראות שחל שינוי מאותן מסגרות עגולות או אליפטיות למסגרות מרובעות, מסגרות בצורת כוכבים או מסגרות אלגנטיות וקלאסיות, שגם צידי המשקפיים וידיות האחיזה לוקחות בהן חלק. כמו כן ישנו שימוש מעניין במסגרות של משקפי השמש, בין אם המרקם של המסגרות נהיה בולט יותר ובין אם נעלם לחלוטין והעדשות מקבלות את מלוא תשומת הלב. לגבי גדלים, כמו בכל קולקציה, ישנו מבחר גדול ומגוון של משקפיים גדולים ומשקפיים קטנים. הדגש בקולקציית הקיץ הנוכחית הוא לרכוש צורה מעניינת ולאו דווקא כזו שמכסה או לא מכסה שטח פנים כזה או אחר.

משקפי שמש בקיץ – עיצוב שונה לכל מטרה

קולקציית הקיץ של משקפי שמש בישראל מתאפיינת בכך שהיא מכילה בתוכה דגמים שמתאימים לכל מטרה. להלן מספר טיפים להתאמת הדגם אל הבילוי הנבחר:

  • חוף הים – הבילוי בחוף הים מחייב משקפי שמש המשמשים כפריט אופנתי בולט במיוחד, וזאת לנוכח מיעוט הבגדים שנלבשים על הגוף בחוף. לכן, דגם מתאים של משקפי שמש לחוף הים יאופיין בצבעוניות, אטרקטיביות ושיקיות בלתי מתפשרת. כמו כן, יש לזכור שמשקפי השמש בחוף הים מתלכלכים וכדאי להצטייד בדגם שמתנקה בקלות ונוח להרכיב אותו.
  • מהעבודה ובחזרה – מרבית הזמן בו מרכיבים את משקפי השמש הוא דווקא בזמן הנסיעה לעבודה, בזמן ההפסקות ובזמן החזרה ממנה הביתה, במידה ויוצאים בשעות בהן עדיין יש אור יום. לכן, משקפי השמש לעבודה צריכים להיות בראש ובראשונה נוחים ושיהיה קל ובטוח להוריד אותם מהפנים ולהכניס ולהוציא אותם מהתיק. כמו כן, מומלץ להצטייד במשקפיים אופנתיים עם קו סולידי, אלגנטי , מקצועי ומרשים.