מה צבע מסגרת המשקפיים אומר עליכם?

You are currently viewing מה צבע מסגרת המשקפיים אומר עליכם?

המשקפיים, מעבר להיותם אמצעי לשיפור הראייה, הם משמשים כאביזר אופנתי לכל דבר ויכולים לתרום למראה כולו. אפשר למצוא כיום מגוון רחב מאוד של מסגרות משקפיים, הניתנים להתאמה מלאה לכל מבנה פנים, לכל אישיות וגם לכל סגנון. ישנן מסגרות נועזות מאוד בעיצובן, אחרות צנועות וקלאסיות יותר, ישנן כאלו שמתאימות בעיקר לנשים בעוד שאחרות מתאימות לגברים. מה צבע מסגרת המשקפיים אומר עליכם? התשובה, במאמר הבא.


מי אנחנו – מסגרת לכל סגנון וטעם

מי שמחפש מסגרות משקפיים, יגלה שהאפשרויות כיום הן רבות ומגוונות מאוד. מכיוון שרבים מאתנו מרכיבים משקפיים שעות רבות במהלך היום וגם לא מעט שנים, המשקף עצמו הופך להיות אחד האלמנטים המזוהים ביותר עם המרכיב, אלמנט שמשפיע על המראה שלו לא מעט.

בעזרת המשקפיים, וגם המסגרות שלהם, אפשר לבנות תדמית מסוימת, גם אם היא רחוקה שנות אור מאישיותו של מרכיב המשקפיים. אפשר גם לחזק צדדים שונים באישיותנו או להסתיר כמה מהם.

מדובר באלמנט בעל כוח רב, אלמנט דומיננטי מאוד בפנים, המושך לא מעט תשומת לב וגם יוצר רושם ראשוני מסוים, שפעמים רבות אחראי עליו מרכיב המשקפיים עצמם.

לפני שבוחרים את מסגרת המשקפיים, מומלץ להגדיר תחילה איזה רושם רוצים ליצור וגם לשם מה אמורים המשקפיים לשמש אותנו. מומלץ לבחון כמה דוגמאות שונות של מסגרות משקפיים ולעשות זאת בעזרתם של המומחים בתחום.


התאמת המסגרת לאישיות, לאופי וגם לצורך

לצבע המסגרת ישנו תפקיד חשוב מאוד ביצירת הרושם המבוקש. לאנשי עסקים למשל, לאלה המעוניינים ליצור רושם ראשוני רציני ורשמי מאוד, מסגרות משקפיים בצבעים מסורתיים, מקובלים יותר, כמו שחור, אפור וגם זהב, הם הדרך הנכונה לעשות זאת. צבעי מסגרת אלו מתאימים גם ללבוש עסקי ולחליפות מחויטות.

לאמנים, לאנשים יצירתיים העוסקים באופנה, אולי, או באמנות מכל סוג שהוא, מסגרות צבעוניות ובולטות במיוחד, ואפילו בצבעים נועזים, יכולות להתאים. אפשר גם למצוא מסגרות עם הדפסים שונים, כמו הדפסי פרחים, או הדפסים מנומרים המוסיפים אפקט מיוחד למסגרת וגם יוצרים את הרושם הרצוי.

לסטודנטים, לאנשים העוסקים בהשכלה ובלמידה באופן כללי, מסגרות משקפיים גדולות, מסגרות המשקפיים בסגנון ה”ספרנית” נחשבות לפופולריות מאוד. מסגרות כאלו בצבע שחור, למשל, המדגישות את המשקף עצמו עוד יותר, הפכו לאפנתיות בשנים האחרונות ולו גם בשל הפער בין מה שהם ייצגו בעבר לבין המרכיב אותן.

 

 

לסיכום

 

למסגרות המשקפיים, לאופן עיצובן וגם לצבע שלהן יכולת להשפיע, כאמור, לא מעט על הפנים שלנו וגם על הרושם שאנו יוצרים. לצד מסגרות המשקפיים האופנתיות, ישנן גם המסגרות הקלאסיות שמלוות אותנו כבר לא מעט שנים ואפשר למצוא אותן אצל רבים. לפני בחירת עיצוב וצבע המסגרת מומלץ לבחון כמה אפשרויות שונות, לנסות אותן על הפנים וגם להתייעץ עם אנשים קרובים ולבדוק איתם איזה רושם הן יוצרות והאם הן אכן מתאימות.


המידע האמור מוגש כשירות לציבור ולא מהווה המלצה לטיפול או תחליף לייעוץ רפואי.