מותגים מובילים למשקפיים

בימים עברו היו המשקפיים מוצר פרקטי לצרכי ראייה או הגנה מפני השמש, אך כיום המצב שונה לחלוטין כאשר הדגש עבר לסגנון ועיצוב. למעשה, בימינו מדובר בתעשייה עולמית המגלגלת מחזורים של מיליארדי דולרים בשנה, אשר הפכה בהדרגה את המשקפיים למוצר צריכה אופנתי ומבוקש. גם בשוק הישראלי ניתן למצוא כיום כמות מרשימה של משקפיים איכותיים, ומותגים של מיטב היצרנים והמעצבים בעולם.


משקפיים כסמל סטאטוס

כבר למעלה מעשור שמשקפיים ממותגים מהווים סמל סטאטוס בחברה הישראלית, המושפעת כידוע מטרנדים ומגמות אופנה בעולם. המשקפיים נחשבים כמעידים על טעמו של האדם ותחכומו, וכמובן גם על מצבו הכלכלי. זאת, מאחר שמדובר במוצרים העולים מאות שקלים לכל הפחות, ובמקרים רבים – אף אלפי שקלים, אם מדובר במותגי יוקרה.

מעבר לכך, משקפיים יוקרתיים ואיכותיים ניחנים בעיצוב מתקדם ומרשים, מספקים הגנה מלאה מפני קרינת השמש, ומגיעים עם עדשות מתקדמות ומסגרות איכותיות ועמידות. חשוב לדעת כי בשנים אחרונות מציע גם השוק המקומי לצרכנים מגוון רחב של מותגים מבית היוצר של המעצבים המובילים בעולם.

רכישה נכונה של משקפיים ממותגים: משקפיים ממותגים מתהדרים כמובן בחזות מעוצבת ומרשימה, המשפיעה על ההופעה החיצונית ועל הביטחון העצמי. אך בעת בחירתם אסור לשכוח גם את נוחות השימוש; הנוחות מושגת בעיקר על ידי מסגרת קלת-משקל המונעת הכבדה על שרירי הפנים. כמו כן יש לוודא כי המסגרת מתאימה לתווי הפנים, בעיקר באזורי החיכוך עם עור האף והאוזניים.


GANT – משקפיים ממותגים מארה”ב

משקפי “גאנט” (GANT) הינם מותג אמריקאי ותיק הנמכר בעשרות מדינות ברחבי העולם. משקפיים אלו מעוצבים בהשפעת סגנון החיים בניו יורק, ופונים במיוחד אל המגדר הגברי שמחפש אחר משקפיים אלגנטיים המשלבים חזות אמריקאית עם נגיעות של שיק איטלקי.

POLAR – המותג האיטלקי

חברת “פולאר” (POLAR) האיטלקית הינה אחד ממותגי המשקפיים המוכרים בעולם. משקפי פולאר, שהחלו להימכר לציבור בשנת 1993, ידועים בעיצובם האורבאני, הצבעוני והעדכני. עיצוב זה מושך בעיקר קהל יעד צעיר המחפש אחר משקפי שמש יוקרתיים, אופנתיים, נועזים, מעוצבים בצבעים מיוחדים ובלתי שגרתיים.

FRANCIS KLEIN – עבודת יד ייחודית

משקפי “פרנסיס קליין” (FRANCIS KLEIN) הצרפתיים מיוצרים בפריז בעבודת יד, ומהווים מותג יוקרתי בסגנון רטרו. רכישה של משקפי החברה תבטיח לבעלים אביזר אופנתי וייחודי שאין שני לו, שהגדרתו נמצאת בתווך שבין מוצר צריכה ליצירת אומנות מרהיבה.

מרצדס בנץ – לא רק מכוניות

כיום לא צריך להיות בעלים של רכב מרצדס על מנת לרכוש מוצר של חברת העל, כי החברה (Mercedes-Benz) השיקה גם ליין של משקפי שמש ספורטיביים ויוקרתיים. משקפי החברה מעוצבים בהשראת רכביה, ועשויים מחומרי גלם איכותיים במיוחד.

PLASTA – נוחות וקדמה צבעונית

“פלסטה” (PLASTA) הינם משקפי פלסטיק רבועים ואופנתיים המוצעים בקשת רחבה של צורות וגוונים. מסגרות המשקפיים קלות משקל באופן מיוחד, ועשויות מתרכובת המעניקה להן גמישות רבה ונוחות שימוש מקסימאלית.

DIVA – מותג נשי ואלגנטי

משקפי חברת דיווה (Diva) האיטלקיות ידועים באיכות גימור גבוהה, ובמסגרות נשיות ואלגנטיות המעוטרות באבני חן. עיצובם המרהיב של משקפי החברה הופך אותם למעשה לתכשיט יוקרתי ומרשים.

LINDBERG – מותג דני עתידני

המשקפיים הממותגים של חברת “לינדברג” (LINDBERG) הדנית מהווים מוצר יוקרתי ומרהיב, המאופיין בעיצוב מינימליסטי מודרני. מסגרות המשקפיים עשויות מטיטניום טהור כיחידה אחת, ללא ברגים ובאיכות חסרת פשרות.

Ray-Ban המותג הוותיק בעולם

אין מותג מוכר וותיק יותר בשוק המשקפיים מאשר “ריי באן” (Ray-Ban), שקיים בארה”ב מאז 1936 ע”י החברה האמריקאית באוש אנד לומב. מותג המשקפיים הזה צבר פופולריות גדולה במהלך שנות ה-60 וה-70 של המאה הקודמת (הסרט “איזי ריידר” בכיכובו של פיטר פונדה). משקפיים אלו מאופיינות במסגרות מתכת ופלסטיק בסגנון צעיר, המתאים לשני המינים. בקולקציות של ריי באן ניתן למצוא כמובן גם משקפיים בסגנון “טייסים” (זוכרים את הסרט “טופ גאן” עם טום קרוז?) שעדיין לא נס ליחו, בעיקר בקרב הטייסים עצמם או אלו המייחלים להידמות להם.