משלוח חינם בקנייה מעל 280 ₪

מהן הדרכים הכי טובות לשמור על משקפיים

את המשקפיים המוצעים כיום ניתן למצוא בטווח רחב של מחירים. ישנם משקפיים איכותיים מאד, המוצעים בעלויות גבוהות, וגם משקפיים זולים. בין אם מדובר במשקפי ראיה ובין אם אלה משקפי שמש, ולא משנה מהו מחירם, מומלץ לשמור עליהם ולבצע מספר פעולות, שתאפשרנה ליהנות מהם לאורך זמן ממושך.

 

כמה עצות טובות לשמירה על המשקפיים

  1. הקפידו לשמור על המשקפיים שלכם בתוך נרתיק משקפיים מיוחד – כשרוכשים משקפי שמש או משקפי ראיה מקבלים, בדרך כלל, גם נרתיק מיוחד שבו ניתן לשמור על המשקפיים. כשהמשקפיים אינם בשימוש, וכדי לשמור עליהם לאורך זמן, מומלץ להקפיד להחזירם אל נרתיק המשקפיים, המגן עליהם הן מפני אבק והן מפני שריטות או שבר. מומלץ שיהיה זה נרתיק התואם את גודל המשקפיים וכן גם נרתיק מרופד המעניק את הביטחון הנדרש מבלי שתיווצרנה שריטות או ייווצרו נזקים אחרים.
  2. הקפידו לשמור על המשקפיים במקומות מוצלים – שמש ישירה על המשקף עשויה להזיק לעדשותיו וכן גם למסגרת עצמה. רבים נוטים להניח את המשקפיים שלהם, במהלך הנסיעה למשל או בעת חנייה, על לוח המחוונים של המכונית. אזור זה קולט אליו חום רב בשל קרינת שמש ישירה והנחתם של המשקפיים עליו עשויה לגרום לנזק בלתי הפיך למשקף. קרני השמש עשויות להזיק לעדשה עצמה, ובמיוחד לציפוי שבה, וכן גם לגרום לעיוותים במסגרת העוטפת אותה.
  3. הקפידו לנקות את המשקפיים באופן קבוע – כדי להימנע מכתמים שונים על עדשות המשקף או על המסגרת, וכדי ליהנות ממראה נקי ומראייה טובה יותר, חשוב להקפיד לנקות את המשקפיים באופן קבוע. ניתן למצוא כיום בחנויות השונות חומרים מיוחדים המיועדים לניקוי משקפי שמש ומשקפי ראיה. את הניקיון ניתן לבצע בעזרת פיסת בד ומומלץ לבצע זאת בעדינות רבה כדי למנוע שריטות על עדשת המשקף. אפשרות נוספת היא לשטוף את המשקפיים במים פושרים ולנקות אותם בעזרת המטלית (במקום להשתמש בחומר ניקוי מיוחד).
  4. השתדלו להימנע מהרכבת המשקפיים שלכם על הראש – רבים נוטים להרכיב את המשקפיים, ובמיוחד את משקפי השמש, על הראש (כשאין צורך בהם). אופן הרכבה זה עשוי לפגוע במידת גמישותה של מסגרת המשקף ובמקביל גם לגרום להרחבתה. לצד כל זה, חומרי השיער בהם רבים משתמשים (ג’ל או מוס לשיער, תכשירים בעלי אחוז גבוה של שמנים מסוגים שונים) עשויים גם הם להזיק, ובעיקר לעדשת המשקפיים.
  5. התייעצו בחנות שבה רכשתם את המשקף כיצד נכון לשמור על המשקף – כדאי לפנות אל צוות החנות, שבה רכשתם את המשקפיים שלכם, ולבדוק מולו מהן הדרכים הטובות ביותר לשמור עליהם. הדבר נכון בעיקר כשמדובר במשקפיים בעלי ציפוי מסוג שהוא, המצריך ניקוי מיוחד.
  6. הקפידו להסיר את המשקף בשתי ידיים – כדי למנוע את שבירתם של המשקפיים או הריסתם, הקפידו להסירם בצורה נכונה, ובעיקר בעזרתן של שתי הידיים. עשו זאת בזהירות רבה והקפידו שלא להפעיל כוח רב מדי על המסגרת עצמו, ובמיוחד על הידיות.
  7. בחרו משקפיים באיכות גבוהה – זהו אולי אחד הטיפים החשובים ביותר. כדי שתוכלו ליהנות ממשקפי השמש או ממשקפי הראיה שלכם לאורך זמן, וכדי שלא תאלצו להחליף את העדשות או המסגרת בתדירות גבוהה, בחרו מראש משקפיים באיכות גבוהה, משקפיים העשויים מחומרי גלם משובחים ומעוצבים בסגנון התואם למבנה הפנים שלכם. נכון, לעיתים עבור משקפיים איכותיים תידרשו לשלם לא מעט כסף, אולם במקרה זה, העלות הגבוהה בהחלט משתלמת. חשוב להתאים נכון את המשקף ועוד יותר חשוב לבחור במשקך איכותי ביותר, שישמש אתכם כהלכה. בצעו סקר שוק, בדקו משקפיים מדגמים שונים ומאיכויות שונות, ובחרו באפשרות הטובה ביותר עבורכם.

רגע לפני שאתם רוכשים את המשקפיים החדשים, כדאי לזכור

הקפדה על כללים אלה ושמירה נכונה על משקפי השמש או על משקפי הראיה, תאפשר לכם ליהנות מהמשקפיים החדשים שזה עתה רכשתם למשך זמן ממושך, וכל זאת, לצד מראה נהדר ונוחות מרבית. התחילו בכך כבר מיד לאחר הרכישה ואל תמתינו להופעתם של נזקים מיותרים. בדקו גם האם נדרשים חומרי ניקוי מיוחדים לצורך הניקוי, מידע אותו תוכלו לקבל בחנות לאחר הרכישה או בספרון הקטן המצורף למשקף שאותו רכשתם. והכי חשוב, זכרו להרכיב אותם נכון וגם להתייעץ בצוות החנות באשר לבחירת משקפיים המתאימים למבנה הפנים שלכם ולצרכיכם השונים.

 

 

מוצרים מומלצים
לא נמצאו מוצרים מומלצים
אולי תאהב/י גם