מה מאפיין את קולקציית משקפי החורף של 2016

מאז הומצאו המשקפיים לפני כ-730 שנה בפירנצה שבאיטליה, הם הלכו והפכו מאמצעי שנועד לשפר את הראייה לאקססוריז אופנתי של ממש. כאשר אנו בוחרים משקפיים כיום, אין ספק כי סגנון המשקפיים, הצבעים שלהם והעיצוב הכללי חשובים לא פחות מאשר איכות וסוג העדשות עצמן.

 

בין אם מדובר במשקפי ראיה או משקפי שמש, חשוב לנו שהם יראו טוב וישקפו את ה”אני מאמין” שלנו. על מנת שתדעו מה הקולקציה החמה היום ומה הם הטרנדים החדשים בעולם המשקפיים, ריכזנו אותם עבורכם במאמר אחד שיעזור לכם לבחור את הזוג העדכני והמדליק ביותר שניתן למצוא.


הקלאסיקה ממשיכה אתנו לצד השילובים

לא משנה אם מדובר במשקפי שמש או משקפי ראיה, אין ספק שגם בשנת 2016 הסגנון השחור נשאר רלוונטי ובולט בשטח כמו תמיד. הצבע השחור מעניק את המראה אשר מתאים לכל סיטואציה ומהווה בחירה בטוחה עבור כל אחד או אחת. באותה הקטגוריה נמצא כמובן גם הגוון הלבן אשר משדר תמיד שזו הבחירה הנכונה, וגם הוא ממשיך איתנו בשלל קולקציות בשנת 2016.

לצד הצבעים הקלאסיים, ניתן לראות גם שילובי צבעים מדליקים אשר הופכים לפופולאריים במיוחד. לעתים מדובר בשילובים עדינים בעוד שבמקרים אחרים ניתן לראות ניגודים חריפים אשר יוצרים עניין ומושכים את עיני הסובבים תוך שניות. כך או כך, מדובר בטרנד חם ויפהפה אשר רק ימשיך להתחזק בשנה הקרובה.

יהלומים ושיבוצים

היהלומים כבר מזמן לא נמצאים רק על הידיים, הצוואר והאוזניים. בשנים האחרונות הולך ומתרחב אחד הטרנדים המעניינים ביותר בעולם המשקפיים – מסגרות משובצות ביהלומים ובאבני חן אחרות. הטרנד הזה לא פסח גם על המותגים הנחשקים כמו Blumarine ו-Chopard אשר הביאו לנו משקפי ראייה משובצות בסגנון יוקרתי אך שמתאימות גם לשימוש יום יומי. הטרנד הזה אמנם לא מתאים לכל אחד, אך בשילוב עם הבגדים הנכונים הוא נראה פשוט מושלם.

מהטבע אל העיניים

אחד הטרנדים החמים ביותר בעולם המשקפיים בשנים האחרונות הינו שילוב של צבעים מהטבע ועולם החי. הבולט שביניהם הוא ללא ספק הסגנון המנומר, אשר הולך וצובר תאוצה בשלל אקססוריז וביניהם גם המשקפיים. הגוון המנומר מעניק למשקפיים סטייל צעיר, מרענן וחייתי ומשתלב באופן מעניין עם צבע הפנים. אמנם מדובר בבחירה נועזת יחסית, אך יש לא מעט אנשים שעבורם זו הבחירה המושלמת. בנוסף לגוון המנומר בולטים גם המשקפיים בגוונים דומים של חום וצהוב, אשר מעניקים תחושה דומה אך סולידיים יותר.

טרנד נוסף אשר שואף השראה מהטבע הוא הטקסטורות הפרחוניות אשר הפכו פופולאריות במיוחד במשקפי שמש. עדשות צבעוניות, עלים ירוקים, פרחים מגוונים וטקסטורה כללית שנותנת תחושה של אי מבודד באיים הקריביים הם שמאפיינים את הטרנד הצעיר והאקזוטי הזה אשר משתלב היטב בנוף.

צורות זה שם המשחק

טרנד מעניין נוסף אשר מתחזק ומתפתח נוגע לפיסול של המסגרות. משקפיים כבר לא חייבים להיות מלבניים או עגולים, אלא יכולים להיות בשלל צורות וגדלים שונים. העיקולים והצורות שהולכות ונהיות מעניינות יותר ויותר מעניקים לכל זוג משקפיים עניין נוסף ומצליחים להפוך אותם לאביזר הרבה יותר מתוחכם ומפתיע.

ממשיכים להתפתח

לסיכום, ניתן לומר כי גם אחרי מאות שנים עולם המשקפיים ממשיך להתפתח ולהשתנות בימים אלה הודות לשלל מעצבים מקוריים המספקים לנו רעיונות מפתיעים וחדשניים בכל פעם מחדש. בקולקציית משקפי החורף של שנת 2016 אנחנו רואים שלל מותגים שעושים שימוש חדשני בטרנדים שהולכים ומשתכללים כל הזמן.

 

אז לא משנה במה אתם עוסקים, איפה אתם מבלים או עם מי אתם נפגשים, משקפיים בסגנון הנכון יכולים למתג כל אחד באופן שמתאים עבורו ולסייע לכם להשלים את המראה שאליו אתם מכוונים בצורה אופנתית במיוחד.