חודש שלישיות באופטיקה הלפרין

או, למה חשוב שיהיו לך 3 זוגות משקפיים לכל סיטואציה בחיים?

בין אם אלה משקפי ראייה או אולי משקפי שמש, תמיד טוב שיש כמה זוגות להחליף, ובמיוחד אם מבלים לא מעט שעות מחוץ לבית. חנויות האופטיקה מציעות לנו כיום מגוון רחב של מסגרות נהדרות למשקפיים וגם פתרונות מתקדמים, העוזרים לנו לראות טוב, ו”על הדרך” גם להיראות טוב. המשקפיים הם הרבה יותר מאמצעי שיכול לשפר לנו את הראייה. הם אביזר אופנתי לכל דבר, בכל גיל ובכל סגנון.

אז, למה כדאי שיהיו לך 3 זוגות משקפיים? הנה, התשובה:

כי צריך זוג משקפיים אחד לעבודה או ללימודים

מי שנוהג לבלות לא מעט שעות מחוץ לבית, במהלך היום, כדאי לו לרכוש כמה זוגות משקפיים שישרתו אותו לכל סיטואציה. אלה יכולים להיות משקפיים לעבודה או משקפיים ללימודים ואפשר לשאת אותם בתיק באופן קבוע, או להשאיר אותם במשרד. חשוב שהמשקפיים האלה יהיו נוחים, פרקטיים מאד, אך גם מעוצבים ומסוגננים. הדבר נכון בעיקר למי שפוגש לא מעט לקוחות במהלך היום, במסגרת עבודתו, או שעובד בעבודה מול קהל של אנשים.

כי צריך גם משקפיים לאירועים מיוחדים

מי שנוהג לצאת ולבלות בחוץ באירועים שונים, כדאי שיהיה לו גם משקפיים לאירועים מיוחדים. מכיוון שהמשקפיים הם אביזר אופנה לכל דבר, כדאי להשקיע לא מעט זמן במציאתם של המשקפיים המתאימים, אלה שמשתלבים נכון בסגנון הלבוש ובמראה הכללי. מי שמוזמן לא מעט לאירועים רשמיים חשובים, כדאי לו להשקיע ברכישת משקפיים אופנתיים ובעלי מראה יוקרתי. משקפיים כאלה יכולים “להקפיץ” את המראה כולו וליצור גם את הרושם המתאים.

כי מוכרחים זוג משקפיים לבית, בשעות הערב

גם בבית כדאי שיהיה זוג נוסף של משקפיים. כאלה שניתן להשתמש בהם בערב, כשצופים בטלוויזיה, קוראים ספר במיטה או מכינים מבלים במטבח בהכנת מנת גורמה מיוחדת. כדאי שמשקפיים אלה יהיו נגישים וחשוב גם לשמור עליהם שלא יהרסו. במהלך היום, כשהם אינם בשימוש, כדאי להניח אותם במגירה שליד המיטה או לשמור אותם בתוך נרתיק מיוחד למשקפיים. כאן, המראה של המשקפיים פחות חשוב, אך כדאי לשים דגש רב על האיכות שכן התנאים אחרים ומאתגרים יותר. בערב התאורה חלשה יותר וצריך למצוא מענה מתאים לראייה לקרוב או לרחוק.

ומה באשר למשקפי שמש?

כדאי לא לשכוח גם לרכוש משקפי שמש, ובמיוחד במדינה חמה ושמשית כמו ישראל. משקפי השמש מגנים על העין וגם מונעים סנוור. אפשר למצוא היום מבחר של משקפי שמש בסגנונות שונים ובטווח רחב של מחירים. ניתן גם ליהנות ממבצעים מיוחדים ואטרקטיביים מאד, המאפשרים לכל אחד ליהנות ממשקפיים בהתאם לתקציב שלו ואף גם לרכוש זוגות נוספים בעלות נמוכה מאד. גם כאן, שלושה זוגות שונים לא יזיקו:

  • משקפי השמש הם מצרך מבוקש במהלך חודשי הקיץ ובחורף, בימים שמשיים. כדאי שיהיה זוג אחד קבוע של משקפי שמש בתיק, כזה שניתן לשלוף אותו בכל פעם, כשצריכים.
  • כדאי גם להחזיק זוג אחד נוסף ברכב, למי שנוהג. זוג נגיש, שאפשר להשתמש בו במהלך היום, כשנוהגים והשמש מסנוורת את העיניים.
  • בחודשי הקיץ נערכים לא מעט אירועים בחוץ. מומלץ שיהיה זוג אחד מושקע ומסוגנן יותר, כזה שאפשר ללכת איתו לאירועים שונים וגם ליהנות מההגנה המתאימה.

בין אם מדובר במשקפי ראייה או במשקפי שמש, מומלץ לבחור זוג משקפיים איכותיים וגם לוודא שהם מתאימים למבנה הפנים. אם מתלבטים, כדאי להשוות בין כמה אפשרויות שונות ולבחון מי הן השלוש המתאימות ביותר מתוך המגוון העצום.