המשקפיים שהולכים עם צבע השיער שלך

מעבר לפונקציונליות שלהן שמתבטאת בשיפור הראייה, משקפיים כיום הם פריט אופנתי לכל דבר. ככזה, בבואך לבחור משקפיים מתאימים, חשוב שתתאימי את הצבע ואת הצורה של המשקפיים למספר גורמים כגון צבע העור, צבע העיניים ומבנה הפנים.

 

גורם נוסף וחשוב אותו עלייך לקחת בחשבון בעת בחירת משקפיים הוא צבע השיער שלך, שכן לכל צבע שיער קיימות מסגרות משקפיים בעלות גוון שמשלים אותו. השלמה זו מילת המפתח: על המשקפיים שלך ליצור מראה שהולם באופן טבעי את צבע השיער שלך. מסגרות משקפיים, אם כך, מהוות חלק ממסגרת גדולה יותר – והיא המסגרת הכוללת של פנייך. כשמדובר בשיער, עליהן ליצור המשכיות מוצלחת לצבע שלו. לכל גוון שיער יש גווני צבע שהולכים איתו יד ביד ומסייעים בהבלטתו.

באותו נושא, תוכלו לקרוא על מותגים מובילים למשקפיים.

 

התאימי לעצמך את צבע המשקפיים שלך על פי צבע שיערך:

  • שיער שחור וחום כהה: לצבע שיער זה יתאימו מסגרות משקפיים בצבעים כהים וחזקים, אם ממשפחת השחורים ואם ממשפחת הכחולים והירוקים הכהים. מסגרות שחורות וכהות הן פופולריות מאד שכן מקובל לחשוב ששחור הוא צבע שמתאים לכל. זה נכון במידה מסוימת, אם כי הצבע השחור יתאים בצורה מושלמת למסגרת שיער שהיא כהה בהתאם. לצבעי שיער אחרים יתאימו דווקא מסגרות משקפיים בצבעים אחרים.

 

  • שיער חום טבעי ושטני: מלבד המסגרות הכהות שיכולות להתאים גם לשיער בגוונים החומים – בהירים, לשיער חום שאינו כהה במיוחד תתאים מאד מסגרת בגוון בורדו-יין כהה. מסגרת כזו קשה לפספס והיא ומעניקה אלמנט חושני ייחודי שבולט במיטבו על רקע של חום לא כהה מידי.

 

  • שיער בהיר ובלונדיני: לשיער בצבעים בהירים ורכים יתאימו במיוחד גווני פסטל עדינים: תכלת, ורדרד, צהבהב וכתום-אפרסק.
    מסגרת פסטלית תעניק מגע של עדינות לשיער בצבע בהיר, ותשווה למראה הכללי תמים ונסיכתי.

 

  • שיער אדמוני: לצבע שיער משגע זה יתאימו במיוחד מסגרות משקפיים בצבעים חזקים שנעים על סקלת האדומים הבוהקים.
    במקרה הזה, כמה שיותר צעקני הוא יותר טוב, גם אם מדובר במסגרת לכה נוצצת. גם הוורודים החזקים יתאימו מאד לאדמוניות, במיוחד גוון של ורוד פוקסיה שיסדר לך מלאי שלם של מחמאות.

 

  • שיער ג’ינג’י: הג’ינג’יות קיבלו באופן טבעי מסגרת משקפיים שכאילו נוצרה במיוחד עבורן – והיא כמובן מסגרת מנומרת, שמהווה השלמה פראית ומתבקשת לצבע השיער. ג’ינג’יות סולידיות יותר יוכלו להתהדר במסגרות בעלות צבעים ממשפחות הכתומים, בעיקר כתומים תפוזיים חזקים.

 

עדיין מתלבטת לגבי הצבע?

חשוב להבין שגם אם מצאת מסגרת משקפיים בצבע שאינו משלים את צבע שיערך בצורה טבעית, היא עדיין יכולה להתאים לך ולצורת הפנים או לצבע העור שלך ולהוות בחירה מוצלחת. גם אם קשה לך למצוא את הצבעים שהכי מתאימים לצבע השיער שלך וגם אם את מתלבטת בין מספר צבעים, זכרי שתמיד תוכלי ללכת על מסגרות משקפיים צבעוניות בשלל צבעים וליהנות מכל העולמות.