האם יש טעם בציפויים בעדשות המשקפיים

You are currently viewing האם יש טעם בציפויים בעדשות המשקפיים

במאמר זה ניגע מעט בציפוי בו משתמשות החברות בכל הקשור למשקפי הראיה ומשקפי השמש אותם נוהגים הצרכנים לרכוש. האם הציפוי על משקפי הראיה אותו אנו רוכשים נועד על מנת ליצור “באזז” תקשורתי או שיש לו שימוש ממשי וחיוני?

 

אחת החולות הרעות של העידן הנוכחי, בכל הקשור לפרסום היא חוסר האמון אותו מפתחים צרכנים אל מול השיווק האגרסיבי בו נוקטות החברות השונות ואגב מכל התחומים. גם כאשר מחפש צרכן מוצר ספציפי לו הוא זקוק, הוא יתחקר רבות אודות טיב המוצר ולא יסתפק במסרים השיווקיים, שבחרו החברות להציף את ערוצי התקשורת השונים והמגוונים.

 

הציפוי של המשקפיים חיוני ולא מספר על באז תקשורתי

בראש ובראשונה, חשוב להבין כי קיימים כיום סוגים שונים ומגוונים של ציפויים לעדשות המשקפיים. כל אחד מהציפויים משפר את איכות העדשה באופן יוצא מגדר הרגיל, הן ברמת שקיפות העדשות, סינון הקרינה ואולי החשוב לא מפחות מכך, הן במגן הציפוי מפני שריטות אשר פעמים רבות הורסות כליל את העדשה. עדשות הבסיס, אותן רוכשים ברשתות השיווק מגיעות ללא ציפוי כך שאם חשוב לכם הציפוי ובצדק, בקשו שיצפו לכם את העדשות בהתאם לדרישותיכם וסגנון חייכם.

 

אומנם ציפוי העדשות מאפשר לכם למנוע שריטות על גבי המשקפיים אך חשוב להבין כי הציפוי אינו מונע כליל את היווצרות השריטות אלא הוא מאפשר לכם להימנע משריטות קלות בלבד ולא מדובר בשריטות העמוקות יותר. שריטות עדינות, עלולות לגרום למשתמש להחליף משקפיים בתדירות גבוהה כך שיהיה זה נכון להיעזר בציפוי, שידחה את הקץ ואת הצורך ברכישת משקפיים על בסיס קבוע ובתדירות גבוהה.

 

עוד מאפשר הציפוי להימנע מהצטברות גבוהה של אדים על גבי המשקפיים. כל מי שמרכיב משקפיים מכיר את הרגעים בהם המשקפיים מתמלאים אדים – תופעה זו מתרחשת בעיקר משום שהמשקפיים קרובות מאוד לפנים ומאחוריהם מצטבר חום שגורם לאדים להצטבר על גבי העדשות. תופעה זו מטרידה את כל מי שמרכיב משקפיים כך שהציפוי בהחלט יכול להיות יעיל במרבית המקרים. היה והציפוי אינו מונע את הצטברות האדים, ישנה ככל הנראה בעיה עם הציפוי ויש לפתור זאת מול החנות בה נרכשו המשקפיים.

 

הציפוי מאפשר לעדשות להיות שקופות יותר וכפועל יוצא אתם עתידים “לסבול” מנראות גבוהה יותר של טביעות אצבעות אך אל מול היתרון חיסרון זה זניח ואין לוותר בגללו על עדשות בעלות ציפוי. ישנם גם ציפויים המאפשרים את סינון קרינת ה- UV, כנגד השתקפות ועוד מגוון סוגי ציפויים אחרים ושונים.

 

לסיכום – אם החלטתם לרכוש משקפיים, אל לכם להתפשר על עדשות בסיסיות וחשוב להשקיע עוד מעט ולרכוש משקפיים בעלי עדשות עם ציפוי איכותי ככל שתבקשו, כך מובטחת לכם הנאה כפולה ומכופלת מהמשקפיים אותם רכשתם ולאורך זמן רב עד מאוד.