ארמני – גם במשקפי שמש

ארמני (Armani) הינו מותג ידוע ומוכר בתחום האופנה, המשווק גם משקפי שמש ובגדים בעיצוב עילי. בית האופנה של ארמני הינו בין הוותיקים והמשפיעים ביותר בתעשיית האופנה כבר כמה עשורים, מאז היווסדו בשנת 1974. המותג הינו בעל שם מוכר ברחבי העולם כולו ולמעשה הפך לסמל סטטוס בפני עצמו. כיום ישנם לא מעט זיופים לבית האופנה של ארמני אולם בעלי עין מדויקת יוכלו להבחין בהבדלים. ארמני למעשה נוסדה כעסק זוגי במילאנו ועסקה בייצור בגדי גברים אופנתיים ועוד.


תחילתה של חברה

כבר משנת 1974 החלה החברה להתבלט בייחודיותה ובמוצרים המרהיבים שלה. הפשטות בעיצוב, המודרניות הבאה לידי ביטוי בעיצובים השונים והתחכום שמבטא כל אח מהפריטים של ארמני הפכו לשם דבר מוכר וידוע ברחבי העולם כולו. הפשטות המשולבת במודרניות שיקית הינה השם השני של ארמני שהפך לבעל יוקרה עצמאית ברבות השנים.

ייחודיות האופנה לבית ארמני

ארמני היא שם נרדף למשקפי שמש יוקרתיים המעניקה למרכיבי המשקפיים של החברה מראה אלגנטי ויוקרתי המובדל משאר יצרניות המשקפיים כיום וגם בעבר. עוד בשנות ה-90 וסוף שנות ה-80 הביאה ארמני לעולם סגנונות ייחודיים שלא נכנעו לאופנות המשתנות, למיניות העזה שבאה לידי ביטוי במוצרים ובבגדים השונים או לאופנות הצעקניות שיוצרו אז. כאז גם היום- ארמני משווקת משקפי שמש ובגדים יוקרתיים בעלי נימה אצילית שאינה מתכופפת אל העם. הסגנון הקלאסי, האלגנטי והפשוט שאינו מתיימר למשוך את תשומת הלב בכוח עושה את העבודה בשקט הגמור וביוקרתיות השמורה רק לארמני.

 

גם כיום משקפי השמש של ארמני הינם בין המשקפיים היוקרתיים ביותר, השמורים לבעלי טעם איכותי בתחום. מחירי המשקפיים משקפים את השקפת העולם הקלאסית והאלגנטית של החברה, בקווי הייצור האיכותיים שלה, שאינם מתפשרים על שימוש בחומרים המבוקשים ביותר. האיכות אינה מגיעה על חשבון המראה, כמובן. היוקרה והסטייל של הקולקציות היוקרתיות של ארמני הינם סמל לעידון וליופי שאינם נפוצים כל כך כיום, בעידן הרבה יותר צעקני.

סגנון ייחודי שאין שני לו

הקווים של משקפי השמש לבית ארמני שומרים על אלגנטיות חסרת פשרות, על עדינות ועל קווים נקיים לחלוטין מכל “לכלוך” או הפרעות לעיני המתבונן. החומרים בהם נעשה שימוש בייצור המשקפיים של ארמני כוללים פלסטיק ומתכת מהתוצרים האיכותיים ביותר. בהתאם לקו הנקי והעדין של משקפי השמש של ארמני ניתן למצוא מוטות משקפיים עדינות ודקיקות להפליא, כאשר חלק מזוגות המשקפיים אף מגיעים ללא מסגרת כלל. הדגמים החדשים של ארמני מאופיינים בצבעי מתכת וכסף המעניקים למשקפיים מראה חדשני ואף עתידי משהו.

סוד ההצלחה של ארמני

ניכר כי ההצלחה של חברת ארמני מבוססת על היצמדות לקלאסיקה נצחית, למסורת ולהתחלה – במקביל לאימוץ ערכים חדשניים ושימוש בטכנולוגיות מתקדמות לייצור המשקפיים בעלי המראה היוקרתי. גם הקולקציה האחרונה של משקפי שמש לבית ארמני עשויה מהחומרים האיכותיים בלבד, כאשר המשקפיים עצמן מכתיבות טרנדים לבתי האופנה האחרים ולצרכני האופנה ברחבי העולם כולו.

 

נראה כי ארמני הצליחה לפענח את הקוד הנסתר של ייצור משקפי שמש המשלבים את הבלתי אפשרי: הפשטות והיוקרה הבאים לידי ביטוי בדגמים נקיים וקלאסיים שאינם מתיימרים ליישר קו עם האופנות האחרות בענף משקפי השמש או בכלל. זוהי למעשה איכותה של יוקרה אמיתית – אשר יודעת ומכירה את טיבה ולפיכך דואגת לשמור על פשטות וניקיון, על מנת שהיופי הקלאסי יקבל מקום של ממש על מדף משקפי השמש בחנויות השונות.

 

מגוון הדגמים המיוצרים בבית ארמני מאפשרים לבחור את הסגנון המתאים ביותר לכל אדם באשר הוא. תודות לטכנולוגיות מתקדמות ניתן אף להרכיב משקפי שמש על גבי משקפי ראייה וליהנות ממשקפיים בעלי פונקציונאליות רבה.