איפור נכון לבעלות משקפיים

איפור נכון לבעלות משקפיים יכול ליצור את המראה הנכון, ובעיקר גם להחמיא מאד למאופרת. לא משנה איזה סוג של משקפיים מרכיבים, חשוב להתאים את האיפור למשקפיים, אך בו זמנית להתייחס גם לפרמטרים נוספים, כמו האירוע שאליו יוצאים, סגנון הלבוש ועוד.

 

אם את מרכיבה משקפי ראיה ורוצה להיראות נפלא, הנה כמה טיפים מקצועיים שיעזרו לך להתאפר בצורה הנכונה, לבחור באיפור ובצבע המתאים, ובמקביל גם לראות שש-שש (6/6):

 

  1. התאימי את האיפור שלך למסגרת המשקפיים – אפשר למצוא כיום שלל של מסגרות למשקפי ראייה. אלו יכולות להיות מסגרות דקות מאד, מסגרות עבות, מסגרות בצבע אחד או כאלו המשלבות בהן גם הדפסים שונים. המסגרות מגיעות בצבעים בהירים, כהים, חזקים ובולטים או עדינים. אם יש לך מסגרת דקה ועדינה מאד למשקפיים, כדאי לך לבחור בצללית בגוונים מעושנים, כמו אפור מעושן, כחול מעושן או סגול מעושן. אם מסגרת המשקפיים שלך היא שחורה, קחי בחשבון שהיא בולטת מאד, ולכן הקפידי להתאפשר בצורה עדינה ומבלי להדגיש מדי את השפתיים או את העיניים.
  2. השתמשי במסקרה – המסקרה היא פתרון מצוין למי שרוצה להבליט ולהדגיש את העיניים שלה. השתמשי במסקרה בעדינות וצרי בעזרתה זווית חתולית, המאריכה את העין ויוצרת לה מראה חתולי משגע. עשי זאת אך ורק אם מסגרה המשקפיים שלך איננה בולטת מדי ואיננה מושכת תשומת לב. קחי גם בחשבון ששימוש במסקרה עשוי להקטין את מראה העין. ולכן, אם מבנה העין שלך הוא קטן, דלגי על שלב זה.
  3. מה עושים כשיש מסגרת גדולה למשקפיים? במקרה כזה תוכלי להשתמש בעיפרון לעיניים. מריחת עיפרון מתחת לעיניים תקטין את מבנה העין ותגרום להן להיראות טוב יותר יחד עם מסגרת המשקפיים הגדולה. אפשר להשתמש בעיפרון לעיניים בצבע שחור, זה יכול להיות עיפרון בצבע חום וגם בצע כחול. את צבע העיפרון כדי להתאים לצבע העין. לעיניים כחולות או ירוקות, יתאים עיפרון שחור או חום. לעיניים חומות יתאים עיפרון שחור ולעיניים שחורות, עיפרון כחול יכול להיות משגע.
  4. משקפיים כפריט אופנה לכל דבר – זכרי, המשקפיים שלך יכולות לשמש כפריט אופנה (“אקססורי”) לכל דבר ועניין. אם המשקפים שלך דומיננטיות ובולטות מאד, תוכלי לוותר על האיפור, או לבחור באיפור מינימלי (מינימליסטי). אם עיצובן עדין מאד, כדאי לך להדגיש את השפתיים בשפתון בצבע אדום בולט, או למרוח על העפעפיים צללית בצבע חזק; כזה שישתלב נכון עם המראה כולו.
  5. היעזרי בחברה קרובה או במאפרת מקצועית – אם את מתקשה בכך, או אינך יודעת באיזה איפור לבחור, פני לחברה שמנוסה בתחום או למאפרת מקצועית שתוכל להעביר לך שיעור קצר באיפור. המשקפיים שעונדים נוטים לטשטש מעט את האיפור. איפור לבעלות משקפיים צריך להיות מעט יותר חזק מהרגיל, אך גם להתאים באופן הנכון לסגנונה האישה של המאופרת.
  6. התאימי את האיפור לאופי האירוע – אל תשכחי להתייחס גם אל האירוע עצמו. אם את מוזמנת לאירוע חשוב ויוקרתי מאד בערב, הקפידי להתאפר בהתאם. השקיעי זמן ובחרי איפור שמושך תשומת לב, אך גם יוצר את הרושם הנכון. אם מדובר באירוע קיצי קליל, בחרי צבעים בהירים, לא כבדים מדי, צבעים שמתאימים לקיץ ויוצרים מראה פשוט אך מושקע.
  7. היעזרי במראה מגדילה – קשה, עד כמעט בלתי אפשרי, לאפר את העיניים עם משקפיים. ולכן, כדי שתוכלו לראות את התוצאות וגם תוך כדי האיפור עצמו, היעזרי במראה מגדילה. המראה תעזור לך לראות טוב יותר גם ללא משקפיים ותאפשר לך לבצע את משימת האיפור בהצלחה. אם את מתקשה בחלקים מסוימים, היעזרי בחברה טובה או באחות.