המדריך להתאמת המשקפיים המושלמת

You are currently viewing המדריך להתאמת המשקפיים המושלמת

על מי משקפי ג’ון לנון ייראו בול ועל מי, איך לומר בעדינות – פחות? לפניכם כל הטיפים שיעזרו לכם למצוא את המשקפיים המתאימים ביותר לפנים, אפילו בלי להסתכל במראה

שלא כמו מידה במכנסיים או בשמלה, שיכולה להיות משוחררת יותר או פחות, משקפיים, הממוקמים בדיוק במרכז הפנים, הם פריט שחייב להתאים לכם בצורה מושלמת.
מאחר ואנחנו לא כולנו דומים זה לזה, נתוני הפנים שלכם לא בהכרח יתאימו למשקפיים של החבר הכי טוב בהם אתם חושקים, אבל לחלוטין יכולים לשדרג לכם את ההופעה עם סגנון קצת אחר במסגרת מתאימה.

כדי שתזכו בהתאמה הטובה ביותר ותבחרו בזוג המשקפיים ההולמים והמחמיאים ביותר – המומחים של הלפרין הכינו עבורכם את המדריך המלא להתאמה בין סגנון המשקפיים למבנה הפנים שלכם.

משקפיים – מוצר צריכה בסיסי (ואופנתי)

בעבר משקפי ראיה נחשבו לפריט בעייתי מבחינה אסתטית ונרכשו רק בהתאמה לצורך חיוני. לעומת זאת היום , הודות למגוון ענק של מסגרות, סגנונות, צורות, צבעים ומותגים – משקפיים נחשבים לאביזר אופנתי, המהווה חלק בלתי נפרד מהטוטאל-לוק, עד כדי כך שיש מי שבכלל אינם זקוקים למשקפיים ומתאימים לעצמם זוג ללא מידה, רק בשביל הסטייל!

למעשה, הדבר היחיד שיכול להפריד ביניכם לבין זוג המשקפיים המושלם לכם – הוא ההתאמה, כאשר לכמה פרטים קטנים אך משמעותיים יש השפעה רבה על המאץ’ בין המשקפיים למבנה הפנים. רגע לפני שנרד לרזולוציות, בראש ובראשונה עליכם לזכור שני חוקי בסיס:

  1. גודל המשקפיים חייב להיות פרופורציונאלי לגודל הפנים, כלומר לא גדול מהפנים ולא קטן מהן.
  2. צורת המשקפיים צריכה להיות הפוכה דווקא מצורת הפנים, כמו למשל בחירת משקפיים בעלי חלק עליון צר עבור פנים שמזכירות משולש הפוך.

זהו את עצמכם: אילו משקפיים יתאימו לכם?

פנים אובאליות

האם הפנים שלכן מזכירות את דמותה של ביצה, אך גם סימטריות בצורה מעוררת קנאה? ברכותינו! מבנה הפנים שלכם נקרא אובאלי והוא נחשב הוורסטילי ביותר מבין כל מבני הפנים. למזלכם, כמעט כל סגנון משקפיים מתאים לכם – ממסגרות ריבועיות בעלות קצוות מעוגלים, משקפיים הכוללים עדשות קמורות, מסגרות בעלות עדשות גדולות ועוד. את האיזון המושלם תשיגו בעזרת משקפיים בעלות בסיס צר וחלק עליון רחב.

פנים עגולות

אם אתם בעלי פנים עגולות, קימורים פחות יחמיאו לכם. במקום, כדאי שתחפשו זוג משקפיים בעלי עיצוב משולש או עיצוב בעל זוויות רכות, ברוחב שווה או קצת יותר רחב מרוחב הפנים שלכם ועם גשר המחבר בין שתי העדשות. זאת, על מנת ליצור אשליה של עין גבוהה ופנים בעלי אורך.

פנים ארוכות

יש לכם פנים מאורכות? ברכותינו גם לכם! נכנסתם לרשימת בני ובנות המזל שכמעט כל סגנון משקפיים מתאים להם. ואם אתם מתעקשים, תוכלו ליהנות במיוחד מהמשקפיים הסטנדרטיים המציעים מסגרת מרובעת עם קצוות עגולים, מסגרות הכוללות עדשות מקומרות, משקפיים המסתירות חלק ניכר מהפנים ועוד.

פנים בעלות עצמות לחיים רחבות

כבעלי עצמות לחיים רחבות, אתם יכולים ליהנות ממשקפיים בעלי קווים מעוגלים בעיצובים שונים, כמו מסגרות אליפטיות ומסגרות קמורות, המעניקות לפנים קווים מעוגלים ורכים יחסית, או לשלב מסגרות מתכת ופלסטיק בעלות גשר בין המשקפיים, המרחיבות את המצח. מה שפחות מומלץ עבורכם הוא לבחור משקפיים רחבות יותר מרוחב הפנים. כלומר, היצמדו למסגרת הטבעית שלכם.

פנים מרובעות

אם ניחנתם בעצמות לחיים רחבות, בקו לסת חזק ובמבנה פנים מרובע כללי, אתם ככל הנראה שייכים לקטגוריה הזו. עבורכם, יתאימו יותר מכל עיצובים רכים ונעימים, כמו עדשות עגולות וגדולות, ש”ישברו” את הזוויתיות שבמראה שלכם ויעגלו את קווי הפנים.

פנים מלבניות

את הלוק של פנים מלבניות ניתן ל”שדרג” בעזרת עיצובים ייחודיים ושונים של משקפיים, כאשר הדגש הגורף הוא לא לתת למסגרת ולעדשות המשקפיים לחרוג מתחום תווי הפנים הטבעיים. לרוב, יתאימו כאן משקפיים עגולים, כמו משקפי ג’ון לנון, ואפילו ריבועיים.

פנים משולשות

בעלי לסת יחסית רחבה ומצח צר? נראה שיש לכם פנים משולשות. במקרה שכזה, המשקפיים המתאימים לכם ביותר הם אלו ההפוכים ממבנה הפנים שלכם, ששמים דגש העיקרי על אזור העיניים: בעלי מסגרת עבה ועליונה בעיקרה, עם עדשות מתעגלות לכיוון הפנים. אם חלק הפנים העליון שלכם צר יחסית, ניתן לבחור במשקפיים שחורגות מרוחב הפנים.

פנים בעלות צורת לב

פנים בעלות צורת לב הן פנים בעלות מצח רחב, לעומת יתר הפנים – הלסת והסנטר הצרים יותר. כאן יעבדו טוב ביותר מסגרות צרות יחסית, ובכל מקרה שאינן יהיו רחבות יותר מרוחב המצח עצמו, אלא ישתלבו בתווי הפנים הכלליים.

רוצים התאמה אישית מלאה? בואו לאחד מסניפי אופטיקה הלפרין והתייעצו עם המומחים לגבי הדגם הנכון ביותר עבורכם – לפנים, לסטייל ולאישיות.

המידע האמור מוגש כשירות לציבור ולא מהווה המלצה לטיפול או תחליף לייעוץ רפואי.